fredag 13 mars 2015

ORANGE

Gul häst är vårpyntad idag...man blir glad av orange :)
Denna gång är det inte ett rååååsa schabrak till honom...haha!
 
Min plan var att ha lektioner ute idag men usch jag blev kall i vinden. Bra med ridhus även när solen skiner!
Tycker hästarna är riktigt fina för närvarande. Både egna och andras.
 
Ingen simning i kväll så Boriz fick ett ridpass. Är ju en vecka sen han blev riden för han har ju haft ett litet sår på skenan. Han var duktig men lite okoncentrerad. Kanske inte så konstigt!
 
Busfibblan har bytt stall i kväll.
Nu får hon flytta ifrån mammastallet.
Hon har ju bott själv i box sedan länge men nu får hon flytta ifrån tryggheten.
På dagarna får hon fortsätta gå i flocken lite till. Hennes mamma har ju vant av henne utan min inblandning. Bra , då slapp man den proceduren!
Tror dock aldrig jag har haft ett föl tidigare som fått gå dagtid med sin mamma lika länge som denna. Hon är ju 10 månader!!
Spelar ju dock ingen roll när hon inte tuttar !!!
 
Är det för tidigt att pynta påskris???
Är rysligt sugen på att göra det nämligen
 
Nu är jag mätt och go och ska kolla på Lets Dance!
Dansade igår kväll och tänker göra det i morgon igen !
 
//Bubbel - vet inte om orange är min färg
 
 
 

Inga kommentarer: