tisdag 21 april 2015

BELANDRA LH

 
 
Min ettåring Diamonds Fourever LH e: Carlton Hill - Royal Diamond. Börjar bli en stor tjej nu och strax dags för bete med jämnåriga kompisar!


Boriz fotad häromdagen ...idag har han löshoppat eftersom löshoppningen ändå var uppe. Idag gjorde han riktigt fina språng på 1.15 men jag har fortfarande inte bestämt mig ang treårstestet....är ju så himla negativ jämt :)

Nyinflyttade Beleza - 12 e: BH Zack
 
Fler ston bokade på semin! Bra, bra!!!

Inackorderade Filippa som bor i lösdriften...i morse var hon lite sugen på att umgås!
 
Fullt ös med alla hästar , mkt trixande för att få ihop dagarna med allt som ska göras.
Träningar utomhus och det är ju superhärligt!
Hade behövt åkt och handla idag men det har jag inte hunnit....tur det finns rester i frysen!
 
Fölis är pigg och glad igen men får besök av vetto och lite medicin nån dag till.
Har henne på kamera övervakning på nätterna för annars hade jag inte kunnat sova nåt alls. Vill ju veta hur hon äter och sover...inatt märktes att den lilla ligist ungen var tillbaka för hon tränade hoppning över liggande och sovandes mamma och den stackarn fick även känna på busfröets kickande bakben. Nåja jag blir ju väldigt glad att hon är pigg och lite tokig!
Vi har döpt henne till BELANDRA LH
 
Klurar lite på hingst till Tian. Iår ska jag ha en dressyrstammad till henne. Lite sugen på att använda Zuidenwind eftersom Boriz är så himla trevlig och det är ju syster till Tian som är mor till honom. Bruksprovsvinnaren Heston for U ligger också bra till - just idag...i morgon kan jag ha andra kandidater!
 
Gjort ett av dom bästa toppjobben idag....tömt stalltoan...Uääääääääääääh.
Ett av dom glamorösare jobben man har
Givetvis tog jag sönder toan också....så nu får ni kissa på gödselstacken några dagar...lattjo!
 
//Bubbel - jobbar jämt
 
 

Inga kommentarer: