torsdag 23 april 2015

VILL HA ROLIGT

Uppe tidigt....ville få ut mammahäst en stund innan Päran åkte till jobbet och då också passa på att mocka till henne och baby.
Busig babybell ....som måttade några sparkar mot husse...hmmm.

Alla hästar är ute, stostallet och Lyckas box är mockad, vatten påfyllt omgång ett och nu ska jag ta och frukosta mig en stund innan jag ska ha elever!

Tycker det är lite kallare idag , ogillas.

Får bli några timmar med fakturering och lite EU ansökningar idag tror jag....tråkigt men nödvändigt och pengar i slutänden är ju förstås trevligt!


I övrigt tycker jag det är ganska tråkigt just nu. Vill göra nåt roligt!!! Nån som vill göra nåt roligt med mig kanske??? Åka på nån utflykt nån stans nån dag???

-Man måste ha roligt för att orka ha tråkigt!!!

Allergin är jobbig nu också...
Så nu har jag gnällt klart :)

//Bubbel - kräver roligheter jämt

Inga kommentarer: