onsdag 24 juni 2015

DEPRIMERANDE

Detta väder gör mig deprimerad och jag är så trött på all mockning så jag snart spyr.
Denna sommar är den tråkigaste någonsin vädermässigt!
Ledsamt att behöva mata hästarna med vinterfoder och att ha stallen fulla av hästar....
Det känns verkligen tröstlöst!

Desto roligare har dagens träningar varit.
Jisses vilka fina hästar jag har i min verksamhet. Nästan lite väl lyxigt material!
Vore roligt om ändå fler fick upp ögonen för att rida lektion på en riktigt välriden häst i en liten grupp. Det går att rida lektion hela sommaren men jag försöker under juli månad begränsa träningarna till några dagar i veckan så hinner dom få lite sommarbete i nån grannby också mellan varven !!

Dagen har också innehållit program träningar på egna ponnyer. Där har fokus varit på NF SM som snart går av stapeln i Vetlanda. Programridningar är alltid roligt

Fått min första inbetalning på SWISCH ...haha, det funkade!

Fick frågan om jag åker ut och håller träningar....svaret är JAVISST. Samma priser som hemma, reseersättning tillkommer. Hör av er så bokar vi !!!!

Letar du häst så ta en titt på hemsidan .
Några ska säljas :)

//Bubbel - galen häst utan framsko

Inga kommentarer: