lördag 27 juni 2015

DET DRAR IHOP SIG

Huj jag är trött i kväll.

Tillbringat dagen vid bokstaven C i Lammhult. Mkt trevligt. Fick se en hel del väldigt fina hästar och det är roligt!
Egentligen ska jag dit och döma i morgon också men när jag kom hem i em så hade Fyran en vaxpropp på ena tutten och hon är väldigt trött....känns ju olustigt att behöva ge sig iväg i morgon då . Om hon har fölat lär man vara trött och har hon inte fölat har jag tankarna lite på annat håll och det är många timmar att vara iväg hemifrån.
Som tur är har jag en väldigt snäll domar kollega som kunde ställa upp. Tack , tack snälla S :)
I natt blir det att glo i monitorn i alla fall.

En av mina uppfödningar tävlade i Lammhult idag. Såg dom inte men två andra placeringar fick dom med sig hem. Grattis till pris i både LA:3 och MSVC:1 Madison LH e: Rosevelt - Ganesco med ryttare/ägare!

Planen annars i kväll hade varit att åka till Skirö då jag på FB vann en inträdesbiljett dit.
Lasse Stefanz skulle spela...inte mina idoler men gratis hade varit gott :)
Nu blev det ingen trip men tänk ändå att jag vann nåt...haha!!

Nu ska jag äta jordgubbar

Tjolahopp och håll tummarna att fölandet går som det ska

//Bubbel - väntar föl med spänning



Inga kommentarer: