lördag 3 oktober 2015

DET PÅGÅR STÄNDIGT SAKER

Sicket härligt väder idag. Har gått i kortärmat mest hela dagen. Blev förfärligt med knott i kväll bara...dom flesta hästarna fick bo ute i natt i sommarvärmen. Bara mammisar inomhus!

Flyttat beteshästarna  en sista gång , dom som inte är hemma ännu.
Haft elever.
Haft en som kollat på stallplats.
Spekulanter som tittat på två hästar. Dom kommer och rider i morgon igen, men då får dom klara sig själva för jag är inte hemma :) tror dom klarar det alldeles utmärkt för hästen är så snäll och okomplicerad.
Nästan mörkt när jag var klar...
På detta stället är det lördagsmys i stallet som gäller.

Ikväll har vi ätit lite god fisk och slökollat en stund på TV:n
Jag måste strax hoppa i bingen för i morgon rullar bilen iväg tidigt på äventyr. kL 6.30 ska jag vara i Växjö för vidare färd söderöver.

Vi får väl se om jag kommer hem igen ;)

//Bubbel - säger nattinatt

Inga kommentarer: