måndag 5 oktober 2015

SUPRUTTAR

Lite kyligt nu i kvällningen tycker jag.
Idag har dagen tillbringats i staden . Lite stall på morgonen och sen har jag tränat en timme i bassängen och därefter varit hos min bästa sjukgymnast som plågat min kropp och idag då mest nacken eftersom min högerarm inte hänger med som jag vill. Ont ska med ont förgås....hoppas det funkar.

Nu lite kaffe och strax ska jag mocka klart, plocka in hästar och ha lektions tid därefter.

Idag har jag blivit uppringd av två olika som försökt få köpa Diamond Rose/lilla mamman och det är väl troligen eftersom hennes syskon gått bra i helgen men jag kan hälsa att NEJ hon är INTE till salu.
Att sen vara arg och oförskämd att man inte får köpa är inget plus kan jag tillägga....
Hennes fina hingstföl född i år är däremot om någon letar efter en riktig snygging!!!

Jag har blivit erbjuden att få ta över en liten pålle....tror faktiskt att jag ska göra det.  Hon kan göra nytta i verksamheten även om hon kanske egentligen inte riktigt är min typ av häst. Till sommaren kan hon säkert gå på ridleden också eftersom hon är en perfekt och lite viktbärande skogsmulletyp dessutom.

//Bubbel - ska kvällsjobba i ridhuset




Inga kommentarer: