fredag 9 oktober 2015

TÄNDER IN PROGRESS

Så här hemsk såg Boriz ut när han fastnade i något i februari. När denna bilden togs hade han läkt tre veckor iallafall....hittade ingen bild på hur han såg ut från början


Så här fin i munnen var han nu när veterinären var här och fixade tänder i veckan. Inte klokt vad det kan rätta till sig! Han har kunnat äta normalt hela tiden och att ha bett och bli riden har inte alls varit några problem men vilken tur i oturen vi/han hade att käken höll.
Nu är två vargtänder bortplockade och om nån dag fortsätter han sin ridkarriär! Bästa unghästen!


I övrigt har det varit en galen vecka jobbmässigt, känner mig sjukt trött i kroppen.
Blev inte bra hos sjukgymnasten i måndags för jag har sån värk i min nacke och bröstryggen som hon tyckte var stel och tryckte till. Mina armar är helt domnade.
Är ju inte bra att det varit så mkt jobb heller med tandfixning och stötta hästar, vaccinerar vilda hästar eller knasiga hästar hos hovslagaren och klippning av tre hästar....allt bidrar.

Idag försöker jag ta det lite lugnt och bara göra det nödvändigaste, dvs mocka, mata, vattna och ha elever. Nu är det kaffepaus!!!

//Bubbel - missnöjd med nya täcket som tappar alla knäppen. Köpt på City Gross - skitdåligt

Inga kommentarer: