måndag 1 februari 2016

ALLTID HÄNDER DET NÅT

Måndag med plums i plurret och superbra träningsdos.
Var stimmigt och trångt i sjukhusets parkeringshus som vanligt och nu har en parkeringsautomat varit trasig i tre veckor - börjar väl bli dags att laga den iallafall.

Blev kallad rasist i en kö....nä jag är inte rasist för du inte får gå före. Vi hade alla lite tidsbrist och att du inte får gå före handlade inte om att jag var rasist....bara att jag också hade en tid att passa !!
Inte konstigt det är krig i världen!!!!

Gillade morgonens väder med minus och sol, sen kom snön och nu regnar det - usch!

Fina hästar på kvällens pass
Mest plus till tant Filippa tror jag som tuffade på jätte bra och fattar galopp lätt gör hon jämt , ibland blir det dock vänster i höger varv - dock inte idag! Trevlans.

Kaos efter lektion när dom nya vännerna i lösdriften såg just Filippa och den ena då passade på att hoppa in i en av dom andra hagarna bara sådär....knasdjur. Vi fick såklart laga staket i pannlampans sken och nu är ordningen åerställd. Ibland hatar jag hästar....

I morgon är en ny dag :)
Tror jag ska äta lite glass innan jag säger godnatt

//Bubbel - varit sällskapsdam i dag

Inga kommentarer: