måndag 21 mars 2016

BILLIGT OCH DYRT

Äntligen måndag!
Plask i bassängen på förmiddagen, jäklar vad gott och få leda till kroppen med ett jobbigt pass!

Åkte sen till City Gross och handlade hästkäk, tyvärr var där lite utplockat och jag fick inte tag i varken lusern eller Hippo grov alfa men kusarna får överleva.

Det är ju påsk till helgen så jag handlade lite tills dess också för nåt måste vi väl käka :)

Hexagon har fått sin present....dyyyyyyyyyyyyyyyrt i min värld men jaja han får som han vill!
När jag ändå var på Hööks så köpte jag ett träns till Nitro nu när han är stor och ska gå lite i skolan. Han fick däremot det billigaste som fanns i butiken så där var jag snål!


Bilderna lånade jag från hooks.se 

Boriz har varit ute på skogstur ihop med en av inackorderingarna i em. Snäll häst som han är tar han det mesta med ro.
Själv har jag tillbringat kvällen i ridhus och var inte klar förrän nästan 21.30 
Drog igång en ny grupp i kväll , den blir bara varannan vecka men roligt ändå såklart.

Den där tant Filippa är ruskigt bra att ha. Tänk att nåt som är gratis kan vara så användbart. Hon är pigg och glad, en arbetsmyra. Ibland missförstår hon lite ännu ( hon är ju westernriden hela sitt liv) men tuffar glatt runt som värsta dressyrhästen på sina trummadnde ben. Jag gillar henne skarpt!

//Bubbel - fått jobba dubbla pass idag, puh

Inga kommentarer: