fredag 25 mars 2016

HOPPSAN , RÅKADE VISST SHOPPA EN HÄST

Nu är det påsk och vad passar bättre än att köpa en påskpresent till vårt team!
Impulsköp är väl för härligt, det är hopplöst att köra med tomt släp när man är på utflykt. Farmen är utökad med ytterligare en fyrbening som Nadde och jag shoppat tillsammans :)



I em och kväll blir det några elever och sen tar vi "fritt" i morgon och söndag och på måndag är ni välkomna att rida lektioner igen. Jag finns tillgänglig från 13.00 och det finns nån mer plats att rida för den som är sugen!!!

På söndag kommer jag löshoppa några hästar så vill nån komma och löshoppa sin häst är det bara att skicka ett sms 070 - 696 25 29 . Kostnad: 100:-

Gjort en jansson och vi ska nog hinna äta lite god mat också i helgen. 

Just nu dricker jag lite kaffe och kollar Världscup dressyr. Iår fick vi inte åka till Göteborg. Har ju mitt fölpassande att ta hand om. Läget på den fronten är lugnt även om jag kollar ett par gånger varje natt i kameran. Vi har exakt 11 mån på måndag. Lycka ska sättas på kamera också under helgen. Hon har 11 mån den 8/4. 
Lilla B:s matte var och hälsade på henne igår och fjäskade med morötter :)

//Bubbel - tycker inte om att matte shoppar fler hästar när hon borde sälja




Inga kommentarer: