söndag 22 maj 2016

ÅRETS FÖRSTA VAR DRÄKTIG

Plötsligt har vi ett rakt tak och stuprännor. 
Duktig snickare. Han är mkt bra att ha !


Jag började dagen med att döma LC:1 i Vartorp. Jätte många fina ponny ekipage. Det är så roligt att se så många riktigt bra ritter på den nivån. 


Första stoet jag seminerade denna säsong är i kväll kollad och jippie och tjoho hon var dräktig. Eliza e: De Noir är dräktig med Zafferano . Detta är ju superkul. Eliza är min och Nadjas häst
En seminering i en brunst - kan det bli bättre. NIX!!!
Välkommen med ditt sto du också till oss på Stall Lilla Heda.§


I övrigt har jag hunnit en tur till staden och köpt hästmat och penslar, blommor och mat.
Ikväll har jag ströat X antal boxar, kört grus, plockat ner en mini hage, planterat blommor och röjt både här och där. Däremot har jag inte målat ett enda penseldrag.
Nu är det strax sovdags , ska bara sitta i soffan en stund och äta en päronsplitt

//Bubbel - haft en superbra dag men är nu trött

Inga kommentarer: