lördag 21 maj 2016

FÄRG ÖVERALLT



Idag har dessa tre tjejerna jobbat lite extra som robotklippare ....gick ju bra några timmar på stallbacken men sen jagade dom Råsa över staketet. Gissa vem som fick laga det??????

Vi har fått ett stort gäng med takpannor också (man ser dom i bakgrunden) dom ska ligga på vårt nya stall....när det sen kommer på plats. Gratis är gott :)


Övervakningskameran är uppsatt hos lilla Wilma som är nästa i tur att föla. 
Hon är mest bara hungrig!


 Det är otroligt vackert här nu! Äppelträden blommar så fint och det är härligt grönt överallt!


I övrigt har jag röd och vitfärgat mest hela dagen. Jag ser snart slutet på framsidan av stallet men nu när där blir så fint vill jag ju måla dom andra stallen också men det får bli senare projekt.

Mannen i huset jobbar med byggande på baksidans tak och hängrännor. 

Jag måste dessutom säga att jag har världens bästa arbetsplats. 
Elever på ridbanan och hästar betandes som publik,

I morgon ska jag döma dressyr i Vartorp på förmiddagen. Där är ponny lokal.
Nu ska jag hänga i soffan en stund innan det är sovdags.
Jag är mkt nöjd med dagen :)

//Bubbel - bor ute i natt.

Inga kommentarer: