onsdag 18 maj 2016

RABARBERTIDER

Onsdag!
Samma jobb som vanligt.
Nadde red Boriz och Nawell och båda gick finint.
Jag har ridit gul häst och haft elever.
Gul häst har rullat sig så han var ruskigt smutsig dessutom.
Em & Kvällen blev inte riktigt som planerat med det blir så ibland.
Avlutade dock dagen med fortsatt målning av stallet....det går långsamt. Idag vet jag inte var stegen var så jag har fått måla under fönster och även målat runt en dörr och två fönster! 
Får vansinnigt ont i min kropp av målandet.

Dom puckade tanterna i lösdriften körde en tråd massakering när jag hade öppnat upp deras hage och hamnade på fältet där Nawell och Boriz går....kan jag säga att det blev liv i luckan....jajjemen.
En spark på min armbåge och en vrickad fot...suck
Som tur är var Nitro inte där för då hade vi fått tre gratis betäckningar.
Hästar är verkligen knasiga djur!


Plockat lite rabarber och gjort en rabarberpaj . Mums
Vill nån har lite rabarber så är ni välkomna. Det finns gott om!!!




//Bubbel - ska vila fot och arm över natten


Inga kommentarer: