tisdag 7 juni 2016

JAG BLIR SÅ TRÖTT....


....På mig själv för jag jobbar ju jämt & hela tiden. Ikväll var jag klar vid 23.30 det är inte normalt! Jag har så himla mkt att göra hela tiden och tiden den räcker inte till, en never ending story

Dagen har annars varit bra så det är inte det som är problemet utan just det att jag inte kan säga stopp till mig själv när jag ser att det finns saker som behöver göras....jag är hopplös!!! 
En vettig människa hade ju bara tagit kväller och unnat sig lite ledighet i det fina vädret....typ!

Saltat ridhuset i eftermiddag - för behovet var stort!


Den lille plutten har varit ute med sele på ....så vi kan haffa honom när han far omkring och busar!

Så här söt var han i kväll!


Haft goa elever i eftermiddag så en liten paus blev det eftersom dom bjöd på fika OCH hade med sig  härligt doftande blommor så här på nationaldagen!


Ikväll blev det en tur till Växjö för seminhämtning och därefter seminering. Tur att slingan går när det är helgdag. Lite merjobb för mig  men man vill ju ge sina seminkunder service alla dagar !
So far är alla ston som är kollade dräktiga på en omgång semin men det närmar sig väl att nån ska vara tom - vore ju konstigt och för bra annars :)


Nähäpp nu ska gamla kärringen sova. I morgon kommer hovis på morgonen och han har minsann gott om jobb eftersom det flugit av skor både här och där och därefter ska jag till staden och rätta till min sneda kropp . Nattynatt

//Bubbel - nästan den enda med skor på alla fyra

Inga kommentarer: