lördag 16 juli 2016

DRESSYRKURS I DAGARNA TVÅ

Två dagar med dressyr från morgon till kväll.
Mkt mkt trevligt.
Igår privat lektion och ett pass två tillsammans för två olika tränare!
Idag programridningar mest hela dagen från LB:1 till MSVB:4
Jätte roligt att mina "lektionshästar" gick MSVC:2 med sina ryttare med fina resultat. Både hästar och ryttare jobbar kanonbra!
Jag och Sussi dömde från både kort och långsida och sen jämförde vi och diskuterade poäng. Chans att rida om hela eller delar av program.
Dessutom har vi fikat , ätit och haft det väldigt trevligt.
Så trevligt att nytt datum är spikat den 20 - 21 augusti med liknade koncept.

Sussi på G att ha träning för Gunilla och Ylva på Hex resp Nian

Myshörna med Gunilla , Ylva och Ida

Maria och Den bäste dvs Bubbel

Nadja och Boriz som idag red igenom LB:1 och jäklar vad bra dom var. Han är ju bra fyra år men den killen kommer bli bra. Härliga gångarter. Jag får väl sponsra ryttaren så hon får behålla honom :)

Hexagon/Gunilla inför sin MSVC:2

Alice coachar inför Nadjas start!

Grillning och vin för inneboende :)

Myshörna igen

Alla dom "medelsvåra"

Alice / Earl Miqro red LA:3

Helene Liljenberg /Madison LH red MSVB:4

Fikat har vi också hunnit med i omgångar.

Maria / Amithre LH inför MSVC:2 tror han hade jätte roligt , verkade så i bockningarna iallafall. Glad gammal häst !

Alla har visst inte fastnat på bild....sorry.

Har varit lite pyssel att få ihop dagarna men det har gått med alla ston, semin och det andra man har att göra men jag har oftast varit "i fas" med aktiviteterna fast nu är jag lite trött i kväller!

Jag har haft jätteroligt iallafall och hoppas ni som var med också haft det trevligt!!

//Bubbel - lite bus i tårna