måndag 18 juli 2016

WILMA DRÄKTIG IGEN

I morse kollades Wilma på 17 dygn och hon var dräktig med Ridponnyn Cartier. 
En seminering i en brunst. Attans roligt och skönt när det går smidigt

Ett sto var klart för hemgång i dag, två fick jag beställa åt  - Canterbury och Skovens Rafael, två ston var på G och kollas på onsdag morgon igen

Nu måste jag bestämma mig för hingst åt Lilla mamman....svååååååårt!

Idag ska jag sätta mig med lite fakturering mellan mockning och hagbyten. Gäller att alla får gå ut och lufta sig halvdag iallafall. Vi erbjuder ju enskild hage åt semininston och det uppskattas men ger ju lite extra pyssel för att få ihop det för mig.

I eftermiddag och i kväll är det sen träningar både privat och i grupp.

Känner mig fortfarande sliten...

//Bubbel - busar med fölisar

Inga kommentarer: