onsdag 13 juli 2016

I FAS JUST NU

BusigeBertil tog kväller tidigt idag.

Hon har ingen stam, hon är inte purung, liten tjock och har inga gångarter att skryta med men hon är en väldigt trevlig lektionshäst. Pigg, glad och lättsam och alldeles lagom med sina 1.53 cm. 
Hon är väldigt poppis! 

Förberett i stugan inför fredagens dressyr ridande gäster!
Städat och bäddat ifall dom blir akut trötta mellan ridpassen!

Om nån vill komma och rida program på egen häst på lördag har vi några platser på eftermiddagen och det är jag och Sussi G Andersson som dömer på programridningen - Kostnad: 300:-


Väldigt lång jobbedag i dag ( som vanligt) hunnit med massor och det gillar jag. Tror jag ligger ganska i fas med vad jag hade behövt hinna inför helgen.
Många steg på stegräknaren har traskats då vi tagit upp hästar till grannbyn. Amarettwo får guldstjärna idag igen då hon inte brydde sig fast vi fick möte av fyra bilar på vägen dit....härlig ettåring!!! 
I morgon bitti ska jag hämta semin igen och ska då passa på att handla maten.
Nu däremot tänker jag gå och snarka för idag.

//Bubbel - blivit trimmad av matte

Inga kommentarer: