lördag 30 juli 2016

EN REGNDANS KANSKE :)

Äääääntligen har jag hittat en bil, eller rättare sagt pappa hittade en bil :)
Vet inte hur många jag tittat på men denna gillade jag så nu har den flyttat hit!!!
Så nu har jag en jätte  fin Suzuki att sälja till hugad spekulant.....välkommen med ditt bud!

Idag är det lördag och hemmajobb förutom att jag måste åka till Växjö och möta upp min handbag som jag givetvis glömde i Ljungby igår men hade tur att få den liftad lite närmare i em.

Är sugen på att åka till Kärrasand och dansa i kväll. Är det nån som vill följa med???
Bilen går iså fall genomVäxjö framåt aftonen. Hinner väl ändra mig ett antal gånger innan kvällen men lite dans vore faktiskt rolig och det är ju Sannex som spelar. 

Nu ska jag mocka skit och fylla X-antal höpåsar.

Ska det bli nåt regn idag ???? 


//Bubbel - dansar en regndans 

Inga kommentarer: