söndag 3 juli 2016

SEMESTER TRIPP

Sötgurkan har fått ett namn Diamonds Zixxaq LH men lär väl antagligen få fortsätta heta BusigeBertil!

I eftermiddag har vi semestrat i 3½ timme minsann.Vi åkte till staden och käkade och gick ett varv på Grand Samarkand. Både jag och mannen i huset köpte nya pjukk och jag hittade dessutom ett par jeans och en top på REA. Kikade på några bilar också men hittade ingen som fick dra mitt släp. 
Jösses , man blir trött av semestra :)

Ikväll har det varit stokoll, Wilma var färdigseminerad så nu håller vi tummarna till den 17/7. I övrigt var det inget att seminera på så där får vi nog spruta men ger det nån dag !!!



I morgon är det staketbygge som gäller , betena börjar ta slut och hästar ska flyttas. 
Hoppas jag får lite hjälp....
Det måste förberedas om jag ska kunna bege mig till Falsterbo...

Vi har minsann fått 2 mm regn. Stora mängder.

//Bubbel - ska soffhänga resten av kvällen

Inga kommentarer: