lördag 2 juli 2016

JAG ÄR AVUNDSJUK

Smutsig gul häst som vältrat sig i gegget som blev när det äntligen kom lite regn!

Tänk att man kan bli så glad av en vattenpöl!

Färgväxlaren

Underverket !

Tänk om man vore en katt och bara kunde slappa när man känner för det. 
Just nu är jag FRUKTANSVÄRT AVUNDSJUK på alla er som semestrar och roar er, ni som dansar på Ölandsveckan ni som är lediga och kan åka iväg helt enkelt!
Just nu är jag i en period när jag vill göra roliga grejer helt enkelt. Det känns lite bundet att jobba varevigaste dag.
I morgon måste jag nog försöka hinna göra nåt kul - en liten stund :)

Mer underverk!

Besökande flickor i väntan på ultraljud!
Båda är seminerade med Kannatol!

Skickat hem ett sto med föl idag så ikväll känns det ju riktigt tomt i stallet.
Ikväll är här "bara" 24 hästar.

Tvättat väggar med högtryck i nya för usch vad det bajjas på väggarna

//Bubbel - i morgon är en ny dag

Inga kommentarer: