tisdag 2 augusti 2016

DR PHIL IN ACTION

Jisses var tog denna dagen vägen. Haft fullt upp från morgon till kväll.

Det är en sån där dag när det varit hästar ut och in, elever och mer hästar in och ut....mocka emellan, köra vatten. Fler elever....varit dr Phil med lektion, kaffe och kakan som blev över efter Sopis fikade lite innan...hmmm. Tror jag var ganska bra som dr Phil då vi hade en trevlig stund med mkt prat om ditt och datt i hästvärlden och lite skratt mitt i hästsorgen!

Avslutade kvällen med att åka omgång två till Stora Heda och "nödmata" lite då betet tryter även där. Det är ju för trist att behöva höa överallt redan. Killarna blev glada iallafall.

Ni som tagit B96 alltså utökad behörighet VAR och till vilket pris???
Har kollat runt idag och jag tycker det är ganska dyrt och ont om tider....suck.

En annan sak ...var i vår närhet finns en BRA lösdrift för ettårshingstar?
Har fått en förfrågan och jag vet inte så nån annan som vet?

Måste hitta mig datorsladd så jag kan lägga ut bilder här....känns fattigt utan.

Nä sovdags

//Bubbel - kan lite av varje

Inga kommentarer: