söndag 21 augusti 2016

HELGEN I BILDER

Denna trevliga helg i bilder! Jag har haft ett härligt ridgäng på besök och jag har också haft hjälp av domarkollegan Sussi för att styra upp träning, programridningar och givetvis att umgås och ha härliga stalltimmar. Det kommer bli fler tillfällen och även enbart programridningar framöver så håll utkik!


Vi fick en supergod "avramlingstårta" från tidigare avramlings tillfälle !

Mockologen, alltid lika glad!


Svettiga!
Taggade!

I vila :)

Grill, vin och säregen humor och mängder av nya konceptförslag på Stall Lilla Heda. Härliga förslag att tjäna kosing....skrattade så jag fick ont i magen denna kväll!

Dag två programridningar från LB:2 till MSVC:2



Domarduon!



Domarsekreteraren! Hon fastnade inte på nån ridbild men red fina Nawell !


I kväll har jag fått kokta kräftor och några av dom har redan slunkit ner....tack Mia för den servicen

I fredags hann jag dessutom med en danskväll på Knallabacken i Dädesjö. Inte ett endaste knott!
Planen i kväll var att dansa på samma ställe till Sannex men det blev inställt och det var kanske lika bra det för min energi är på noll och dessutom är jag täppt i nosen och har ont i halsen...undrar om alla som varit här i helgen får det....var bud på annan snoris i eftermiddag!

Som avslutning av denna helg har jag nu eldat upp mikron....herregud vad det började brinna i den så vi fick kasta ut den. Har varit lite konstig dom senaste dagarna men skulle värma i den nu i kväll och då brann det  riktigt...hujedamig vilken rökutveckling i köket!

Inga kommentarer: