lördag 27 augusti 2016

NÄSTAN FRITT

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon, man tackar!
Faktiskt försökt att ta det lite lugnt idag men det nödvändiga måste ändå göras och det har blivit en 10000 steg trots det.

I eftermiddag hade jag tråkigt så då högtryckstvättade jag boxarna på logen ännu en gång. Det är roligt att ha det fräscht. Nu är dom dessutom upp spånade i väntan på inomhusboende. Hoppas förstås att dom får stå tomma några dagar till.

Boriz har fått agera gräsklippare några timmar vid den ena stugan idag!

Härlig sol även idag

Inte haft en endaste elev idag...faktiskt medvetet men det känns lite ovanligt.
I morgon ska jag hinna med lite elever igen, både borta och hemma.

Hujedamig klockan är bara 21 och jag är redan trött...tror det är sovdags. Är själv hemma så det är ju dödens trist här!

//Bubbel - nästan haft en fridag

Inga kommentarer: