söndag 28 augusti 2016

DONATIONER

Kryss i taket för jag fick minsann lite sovmorgon idag också...nu är jag så bortskämd med den vanan att jag väl inte kommer att vakna alls i morgon bitti!
Efter den lugna starten har det sen varit full rulle :)

I eftermiddag var jag i Viås och hade träning. Det är alltid roligt att få åka hemifrån och jobba lite med elever på sina egna hästar....miljöombyte liksom!
Ikväll har jag haft en elev på hemmaplan, hon gillar Nawell och vill alltid ha honom. Jätteduktiga!
Hon hade dessutom hela familjen på "läktaren", nästan Falsterbo känsla på evenemanget tyckte jag!

Elizas förra ägare kom med en jätte donation hästutrustning till oss i kväll. En hel släpkärra full.
Där är också ett par sadlar om nån är spekulant för dom ska säljas....har lite dålig koll än på vad det är för sorter. Ska fota dom framöver - återkommer på den fronten!

Nu är jag trött och ska nog knoppa in!
I morgon är det äntligen bassängplask ....

//Bubbel - jobbar

Inga kommentarer: