tisdag 9 augusti 2016

SOFT DAG

Haft en ganska soft dag faktiskt.

Hämtade semin i morse och passade på att handla hästmat samtidigt.
Haft elever, seminerat , mockat och i sedvanlig ordning packat en miljon höpåsar...borde finnas nåt annat system att förbereda maten på men jag kommer inte på nåt bättre sätt. Urtråkigt iallafall.

Nawell fick gå en privatlektion och sen blev instruktören bjuden på fika....sånt gillar jag!

Nadjo har fått äran att rida den bäste , utan stigbyglar !

I kväll har mina favorit uppfödare varit och hälsat på, dom som fött upp min drömhäst ALLA kategorier....dvs gamle Joy som jag hade från det han var tre år tills han drog en repa i hagen som tjugoåring och bröt nacken. Den fine hästen tog mig ända till S:t George dressyr och faktiskt 1.20 hoppning också....det var tider det.
Det är alldeles för sällan vi träffas - borde bli ändring på det! 


Nu har jag mest bara tråkigt, jag vill alltid ha nåt att göra....rastlös de luxe

//Bubbel - bäst men ändå inte

Inga kommentarer: