söndag 4 september 2016

DÖMT HELA DAGEN

Idag har jag dömt dressyr hos Södermöre RF
Det blev en heldag med ponnyer först och därefter häst.
 Där är alltid trevligt att döma. Mysig klubb dock har dom inga sköna stolar att sitt på och döma i 6 timmar...min rygg är oskön.

Nu är jag fjordfrälst.... vilken trevlig häst det var med och tävlade . Den skulle jag vilja ha om jag skulle byta ras . Gick på runt 70% så fint presenterad och vilken utstrålning. Ja tack, ge mig den

Samåkte med Sus och det var trevligt för det var länge sen vi sågs!

Ikväll tränade jag köra släp med min bil. Tycker att jag ser dåligt i backspeglarna och känner mig som en amatör när jag backar. Hämtade hem Hex och Nian från S Heda så dom är på plats till morgondagens lektioner.

Nu är jag trött, har ont i min rygg, mår illa och kräks. Opigg helt enkelt.

//Bubbel - trött

Inga kommentarer: