tisdag 15 november 2016

GE MIG EN VANLIG DAG

Dag två med kolikhäst och ingen blir ju klok på vad det är!!!!

Hon är pigg ibland, låg mellan varven och då ser hon så eländig ut så det gör ont i mitt hjärta. Vi har traskat, vätskat, klurat och i kväll kommit fram till att hon kanske har magsår så nu behandlas hon för det så får vi helt enkelt se!! Jag är helt slut och många steg har det blivit på stegräknaren och dessutom kan man inte klona sig utan får ändra och trixa andra saker i sista sekunden.....tack alla ni snälla elever som får nya direktiv och tider för era lektioner ...men vad gör man????

Wille är iallafall duktig och klarar sig själv i boxen!

Haft strömavbrott inatt och i morse!

Hade spekulant på FM på en styck häst och den skötte sig lika bra som alla dagar!

Regnet öser ner mest hela dagen!

Besiktigat två sålda hästar ....tummen upp för det!

Hunnit springa ett varv med dammsugaren och torka köksgolvet. Skulle haft "möte" i kväll efter lektionerna  ang ett nytt stoooort projekt som är på G  men det fick jag ju såklart också ställa in.

Nä minsann i morgon vill jag ha en helt vanlig dag och den ska gärna vara lugn

//Bubbel - har iallafall jobbat som vanligt

Inga kommentarer: