onsdag 16 november 2016

SOMLIGA KAN

Idag har jag varit supertrött hela långa dagen men kommit "ifatt" lite med mina eftersatta elever denna veckan och det känns ju bra. 

Varit och köpt lite specialkost till Wilma och då även fyllt bilen med spånbalar.

En såld häst har flyttat i kväll men hoppas att boxen snart innehåller en ny kuse och vi har också fått en ny hyresgäst med en svart häst....trevligt!

Själv hemma och ikväll har jag bara ätit en grillad kycklingklubba....man får äta konstigt när man är själv. Jag orkar helt enkelt inte laga mat.
Latar mig nu i soffan och mina fishundar får faktiskt håra ner så mkt dom vill OCH det gör dom.

Nian var på minus innan idag. Att han såg ut på detta vis bekom honom inte ett dugg.....tror att kompis i bakgrunden har nåt med outfiten att göra. När han sen blev naken fick han däremot spunk och gick inte att fånga så han fick helt enkelt vara täckeslös några timmar....
🙈

//Bubbel - har lite trist


Inga kommentarer: