måndag 16 januari 2017

RÄTT VINNARE

Grattis till Jerringpriset Peder - det är du helt klart värd!!!
Egentligen är jag helt ointresserad av idrottsgalor men nu var jag tvungen att rösta ....inte bara en gång utan flera!!!

Idag började bassängträningen igen och jag fick vara med ytterligare en omgång och det är jag jätteglad för - min kropp behöver den!

Många hästar att släppa ut i morse och lika många att mocka till....var i hela friden kom alla hästar ifrån, haha ..... och fler är på väg in! Bra, bra!!! Full satsning på inackorderingar nu ett tag framöver!

Haft träningar och det blev rätt sent i stallet innan jag var klar....en jäkla massa höpåsar att göra på slutklämmen.
Undrar hur många man packar på en dag??? Tror jag ska köra en liten uträkning i morgon!

Skrivit ihop kontrakt på häst  :)

Gjorde god lax i ugnen till middag....ibland får jag till det!!!

//Bubbel - Gick All In på lektion

Inga kommentarer: