lördag 29 april 2017

DOMARHELG

Uppe tidigt idag och släppte ut hästarna och sen for jag till Lenhovda och dömde en lokal LB:2. Överlag fina ekipage och bra ritter....förutom skritten där det inte blir så mkt längning av formen.
I morgon åker jag till Vimmerby och dömer ponnyer i två LC klasser och sen ska jag vara ÖD resten av dagen. 

Vi kommer kolla ston i morgon eftermiddag vid 16.30 tiden om ni vill komma med era ston. 

På kvällen ska vi umgås lite här och sen ner och frysa en tur till Klavreström på det årliga valborgsfirandet!

Igår kväll saltade jag det dammiga ridhuset och när jag kom hem i eftermiddag så harvade jag så nu är det jätte fint igen. Började sopa sarg också men det får bli fortsättning en annan dag...host, host.


Dessa tre avslutade gårdagens träningar och i morgon ska mittenekipaget åka och tävla. Hur ska det bara gå utan bästa coachen och hur vågar vi bara släppa iväg dom själva med släp och allt....nervöst.

Nu har jag gjort en ost & skinkpaj inför morgondagen och hästarna är nattade för idag....
Ja jag vet, jag är jätteduktig....haha

//Bubbel - ligger aldrig på latsidan

Inga kommentarer: