fredag 14 april 2017

GLAD PÅSK PÅ ER



Påsk vid stallet. Satte fler blommor med den ena smaskade Göta upp!

Vigheten själv!

Busungen som fått namnet Lucinco LH (cinco, fem på spanska och portugisiska)

På vägen till ridhuset idag la han fälleben på mig så jag stöp som en fura i gruset. Aj på knäna!


Hade lektion på fm och sen har här varit en strid ström av lediga människor som velat lukta hästnosar.  I morgon däremot tar jag fritt och inga lektioner.
Stallet får man ju göra ändå men i övrigt låser jag dörren....!

Åsa - Affe & Nadde - Boris

Inga föl i sikte och nu börjar jag bli trött och seg så på seneftermiddagen slocknade jag i soffan en stund. Hörde mig själv snarka.

Nu har jag gjort en Jansons så i kväll smygstartar vi påskfirandet!!

//Bubbel - äter inte fisk

Inga kommentarer: