söndag 16 april 2017

RÄKNAR DAGAR

Dygn 338 på den ena och 345 på den andra och det händer inte mkt...inte mer än att jag känner mig lite trött!!! Dom äter sig igenom nätterna och ligger och sover ibland....jag sover sämre 😫

Lille Putte mår fint men vädret är lite trist så det är tur vi har ridhus.

Daisy har tagit påskfritt och i morse fick jag sovmorgon då Nadde säppte ut sen har vi hjälpts åt att mocka och A-S eftermiddagsmatade så kunde jag umgås lite med Pappi som varit här och hälsat på oss. 

Nadjo har gjort nån form av stalljoursschema.....fattar inte riktigt tänket men det kanske blir bra!

Har skämt bort dom inackorderade så egentligen är hennes idé bra för dom har ju stalljour två dagar /mån men slipper ju oftast då jag ändå är i stallet så så här sista månaden innan hästarna går på bete kan vi ju hjälpas åt det som ändå ingår i kontrakten!
Jag är ju dessutom aptrött just nu och längtar bara efter att sova....hela tiden.


Lille Bamse in action i eftermiddag....

Boriz är tömkörd och Bubbel har joggat på lina

I morgon är det dressyrträningar mest hela dagen! Det kanske piggar upp mig !!!!

//Bubbel - tröttare än trött

Inga kommentarer: