onsdag 12 april 2017

NATTVAK ÄR SLITSAMT

Uj så trött jag är idag. Frusit mest hela dagen dessutom. Nattvak tar på mig och än är vi bara i början av säsongen!

Röjt och mockat i hagen där Lycka och Putte ska gå. Börjar alltid med samma hage där det är väl stängslat med tre trådar. Men än har dom bara testat ridhus.


Först har jag haft elever med egna hästar & ponnyer i dag och ikväll är det mina egna som fått jobba.
Boriz har fått biolight på sitt knä och bogar - han gillar det och hans matte passade på att biolighta nacke och bröstryggen + händer medans hon ändå hade träning. Winwin.

Tror inte det blir några föl i natt....både Feo och Elizas tuttar är för slappa än men eftersom jag börjat ha kamerorna igång så fortsätter jag glo med jämna mellanrum på natten. Båda är ju förstafölare.

Nä nu en det dags att knoppa in

//Bubbel - helt enkelt bäst


Inga kommentarer: