lördag 29 juli 2017

KURS I DAGARNA TVÅ

Dressyrkurs i dagarna två med pass en och en och avslut med programridning.
7 drillade ekipage idag och 8 igår.
Trevlig After Ride i går kväll men tror alla somnade ovaggade.
Jag har haft mkt trevligt även om hjärnan är lite slut nu ikväll då det varit full rulle för att få logistiken att funka!!!

Jag var extremt dålig med kameran och alla har inte fastnat på bild.

Som en extra bonus på denna kurs var det supertrevligt att få träffa en av mina uppfödningar Nadir LH e: Camiell Flamingo Z - Maraton u: Nadja. Han är tävlad tom MSVA. Fint ekipage!!!

Ett gott och härligt gäng i olika åldrar med samma intresse....kan det bli bättre????

Fler tillfällen för träningar kan ni hitta nedan !!!











Aktiviteter i dressyr på Stall Lilla Heda i höst
19-20/8. 1 pass/dag varav det ena två tillsammans och det andra privatlektion. Fika utlovas  Kostnad: 800:- ( Sussi/ Tina)

2/9 Dressyr träning ett pass privatlektion + fika + programridning av valfritt program . 600:- (Sussi/Tina)

1/10 Programridning för Sussi G Andersson MSVC -domare och mig MSVB-domare. 20 min till förfogande och möjlighet att diskutera och rida om delar. Fika finns. 300:-
Vill du rida på någon av LH hästarna går det bra - först till kvarn!

Anmälan  på 070 - 696 25 29


//Bubbel - lite kvällstrött


Inga kommentarer: