söndag 30 juli 2017

UTE PÅ TUR EN STUND

Idag när stallet var fixat åkte vi på liten tur.
Först Tyrolen med loppis och fika och umgås lite.
Sen kom regn och åska och då åkte vi till Moheda loppisen på Östergården men det var verkligen inte mkt att ha. Stannade sen till i Ör på hemvägen - en trevlig liten tur.
Jag shoppade inte nåt men det gjorde Päran!



Sötkorven Hårbollen fotad i morse. Idag fick dom ett nytt bete men dit hade dom ingen lust att gå förrän i kväll när dom skulle in, typiskt.


I morgon är det vanlig jobbedag som börjar med stokoll vid 8.30.
Lilla Mamman var ju inte dräktig så hon seminerade jag om i lördags och det är ett par stycken dräktighetskoller också. Betydligt lugnare med ston nu såklart.

Har lite elever också under dagen men mina kvällselever ville inte börja förrän nästa vecka med sin ridning. Att folk ska semestra hela tiden...haha!

Jag ska också försöka vara lite ledig mellan varven - känns som det behövs. Svårt att komma iväg nåt längre men jag behöver ladda lite batterier med småturer iallafall.

//Bubbel - rätt seg idag också


Inga kommentarer: