söndag 13 augusti 2017

DEPRIMERANDE DEPRIMERAD

Om man är deprimerad får man äta godis och nu går det förbaske mig åt mängder....

Idag skulle vi åkt på minisemester till Göteborg.
Hotell och tåg bokat men det blev en resa till Helsingborgs djursjukhus inatt och som om det inte var nog så fick en annan häst ett sår på benet igår som blödde rätt ordentligt. Bandagerad och ohalt tack och lov men så onödigt.

8 timmar i bil och ändå inga svar på varför hästen har 41 graders feber???
Tacksam för trevligt sällskap i bilen iallafall men det var inte den typens resa jag hade tänkt mig idag....suck.

Hade planerat minutiöst för att kunna vara ledig men jag är tydligen inte värd nån semester.
Vi verkar bo på gården som gud glömde eller nåt.....

Nu när jag ändå gnäller vill jag påpeka att jag har ont i halsen, är hes och känner mig febrig.
Tack för denna skitdagen

//Bubbel - deprimerande deprimerad

Inga kommentarer: