onsdag 20 september 2017

EN KON



En enkel kon kan vara ett mkt bra hjälpmedel vid en ridlektion för att få till en bra övning. Bara en endaste kon mitt i volten !
Tror tisdagens sista ridelever var både trötta och rätt nöjda efter sitt pass


Ännu en nöjd ryttare från i måndags!
Goa och charmiga båda två!
Bilderna har ja fått lov att använda av hennes mamma


Verkar bli ännu en dag med regn och gegga. Jag har haft 11 hästar inne i natt och nu måste vinterhagarna fixas klart så jag får väl banka stolpar i ösregn. Måste klura ut hur jag ska bygga om mina hagar uppe på fältet för att det ska minsta möjliga jobb vid in och utsläpp.
Har man 24 hästar och är själv måste det vara så smidigt som möjligt.
Jag har fått en lösdrifts idé uppe hos Ingas också.....vet inte om jag förankrat den hos resten av familjen ännu 😏 mer jobb är väl egentligen inget vi behöver men jag kan säkert snickra själv !

I helgen vill jag vara ledig ...nån som kan ta in/kvällsmata på lördag????

//Bubbel - ogillar höstrusk


Inga kommentarer: