torsdag 28 september 2017

FULLT MED AKTIVITETER


Om man tycker ena dagen är usel kommer det plötslig några toppendagar.
I går fick jag ett återbud på en träning på kvällen och då hann jag klippa både Bubbel och Blossi OCH få lite kvalitetstid med mannen i mitt liv. En ridtur!!!

Valde inte en soffkväll med TV när jag fick lite fritt utan valde faktiskt att roa mig lite med ridning....oftast finns inga hästar över, jag hinner eller orkar verkligen inte för jag har så mkt att göra...
Idag har dagen mest bestått av massor av elever, såväl små som stora och egentligen behöver jag ytterligare en ponny....men vet inte om jag vill ha fler hästar men behovet finns helt klart.

Vi har plockat hem ettåringarna eftersom den ena ska åka i morgon. Han är ju såld sen en tid tillbaka.

I morgon är det full aktivitet med veterinärbesök. Det ska kollas ston, vaccineras, Id-koll av mitt ponnyföl och en liten operation .

Var tog min vackra fölunge vägen....han växer så det knakar och liknar en ardenner just nu, är dessutom en lurvtuss. Han tänker bli stor den där "sjuan"

Någon tycker att denna häst är det roligaste som finns att rida just nu!!!
Men ska man ta selfisar till häst?????


Några jyckar är väldigt trötta i kväll. Det snarkas friskt i soffan!!!

Tror att jag också ska gå och snarka strax

//Bubbel - har roligt

Inga kommentarer: