måndag 23 oktober 2017

STUVA OM

Trött efter helgen!

Dansade Argentinsk Tango i lördags .....ett roligt avbrott från det gör jag i vanliga fall på dagarna!

Igår var jag i Eksjö och dömde tre klasser...lång dag. Var iväg 10 timmar.
En hel del fina ekipage men förvånansvärt mkt slarviga vägar också, onödiga avdrag av poäng!!!

Idag har 4 hästar fått behandling så nu är dom uppmjukade och fina framöver men skulle ju ta det lugnt i två dagar så jag fick omstuva lite lektioner men det har löst sig!

Som om inte det räckte så var det avtrampade skor i gegget men det är också löst då snälle hovisen kom och bankade dit nytt nu i kvällningnen!

Hunnit riva lite staket och mäta upp lite där det nya ( troligen) ska vara . Måste få det praktiskt och det känns som att oavsett hur jag gör blir det inte riktigt bra!!! Hinner ändra mig några gånger till.

Haft massor av boxar att mocka och det är väl så det är fram till maj nästa år nu - usch!!!

//Bubbel - slapp jobb idag

Inga kommentarer: