söndag 19 november 2017

AVPRICKNING

I full snöstorm har vi gjort det sista på stonas ligghall och jag har halmat upp så i morgon ska jag plocka ner ett staket och sen blir det invigning!!!
Så nu kan vi bocka av det på "slitochsläplistan"
Bästa Päran han kan bygga han...


Lotta och jag har städat sadelkammare OCH slängt skräp.....egentligen tycker jag nog att dom som har sina saker där borde göra det själva och om dom inte plockar bort och röjer av sina saker i morgon blir det bannor.....behöver göra plats för på tisdag flyttar här in en ny inackordering som vill få in sina prylar i det minimala utrymmet 
🐴🐴🐴🐴🐴🐴

Jag har börjat mitt lösdrifts projekt på granngården. Ska bli boende till dom minsta ponnyerna i garaget där har jag tänkt. Idag har jag sågat brädor. Nu är ju inte jag nåt superbyggproffs men jag ska minsann bygga ....känner på mig att det kommer bli jätte bra, bara jag får hållas!!!


På tisdag kommer veterinären och vaccinerar hästar!
Ett sto ska kollas på 90 -dygn också. Finns det nån mer eftersläntrare som behöver kollas så hojta till!!!

......NÄ skoja bara!!!

//Bubbel - fryser ända in i skelettet

Inga kommentarer: