lördag 18 november 2017

BEDRÖVLIGT

I mitt liv händer inget speciellt alls tycker jag.
Har inget att skriva om här!
Inget roligt iallafall...
Avskyr tråk november


Fast lektionsverksamheten rullar på med både små och stora elever.
Långa dagar och trevliga timmar i ridhuset!!!

Mkt tid går till matning och mockning!


Sopis jobbar,  packar höpåsar



💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖


Idag har jag varit i Vetlanda och tränat ekipage.
Weltfhyr och Sixxtus är båda LH produkter.
Sixxtus ska starta Intermediaire I nästa helg så idag har vi lagt krutet på det programmet. Det är dom små sakerna som gör det!!!


I dag har jag haft sovmorgon....när vaknade jag??? Tidigt och låg och tänkte att undrar om nån kommer och matar hästarna. 

Drömde inatt att jag skaffat en giraff med slemmiga ben och inte hade nån bra box till den....han gick inte ens in genom dörren!!!

Faktiskt slipper jag morgonfodra i morgon också men sen ska jag nog bygga på min ligghall, kanske halma upp stonas nya hus och löshoppa en sisådär 6-7 hästar

Nu är det läggdags för här händer ändå inget roligt

//Bubbel - trött på mörker 

Inga kommentarer: