torsdag 22 mars 2018

LITE AV VARJE

Ponnyerna har det för bra i sin skogshage med ligghall, alla är kompisar 

Söta lilla Loppan....säng och mat , allt i ett!
Ikväll har ponnyligan hoppat och efter det dressyrpass!


Kameror kopplas upp i fölboxarna nu. Ikväll fick Lycka "ögon" på sig. Hon är först i fölraden och beräknad till 16/4 men jag ska inte börja övervaka än vill bara veta att kamerorna funkar som dom ska.

Ridhuset är nyharvat igår....syns inte idag men däremot vill jag påstå att vi nog ridit precis överallt på ytan. Det syntes på hovspåren. BRA då blir det verkligen inte nåt tråkigt åkande runt fyrkanten varken för små eller stora ryttare!

Idag har jag hunnit sitta med fakturering av stallhyror en stund!

I morgon är det fredag!
På lördag blir det tydligen dans igen. Såg på FB att jag vunnit i en såndär gilla & dela tävling ....trodde aldrig man vann på dom men tydligen. Inträde till dans på Jivers för två personen. Jag som sa att jag inte skulle dansa mer efter söndagens dans när jag kom av mig i dansandet efter pausen.

På söndag klurar Sus och jag på om vi ska åka en Ullareds tur?!?!?!?
OM jag ska åka på utflykter så är det nu jag ska göra det .....när fölningar och semin kommer igång kommer man ingenstans förrän i mitten av augusti!
Så japp jag får passa på tror jag!!!

Idag har jag hunnit med att motionera både Bubbel (som verkar helt OK) och Boriz idag!
Vissa dagar hinner man lite extra mkt!

//Bubbel - tramsade för ridhusets minihinder

Inga kommentarer: