onsdag 21 mars 2018

SKUMMA GREJER

Idag är jag nysig hela tiden!!!
Solen skiner , fåglarna kvittrar. Hade önskat man kunde göra nåt annat än kratta skit men det ingår i jobbet.

Bästa hjälpmedlet för en av gårdagens elever. Hon har lite svårt men tygellängden och igår märkte vi upp tyglarna lite för att hjälpa till. Funkade jätte bra!! Hexagon blev jätte fin i formen för henne.


Mina kompisar....dom skulle aldrig tigga


Min andra kompis!
Han var hos hovis igår förmiddag liksom Eliza, Amarettwo, Nitro och Wille!
Jag hade jätte stressigt på FM för det var mkt som skulle fixas samtidigt


Duktiga Nitro som står helt själv med hovslagaren så jag kan fixa med annat.



Igår var jag utanför byn och fick en ny frisyr. Kort.
Kände mig fin en stund men nu är jag lika ruffsig som vanligt efter en kväll i ridhuset!
Förutom min makeover fick jag prova healing....
Pffffffffffffft som ni frågat mig innan jag testade men fick en så underlig upplevelse som jag faktiskt inte kan förklara för då blir jag nog idiotförklarad av några av er.
Skulle dock vilja veta lite mer vad färgerna jag "såg" skulle kunna betyda...
Anne...jag vill veta lite mer juuuuuu
Pigg och på gott humör var jag hela dan sen iallfall!
Tänk så braiga födelsedagspresenter jag fått...tack tack både Alma och Anne 💗💗💗


Idag är det onsdag och jag har suttit en stund och betalat räkningar. Måste nog fakturera lite ridlektioner och stallhyror senare idag !!!

Det finns fortfarande plats i torsdagsgruppen kl 19.00 ....häng med vettja!!!!

//Bubbel - vårskor på tassarna


Inga kommentarer: