onsdag 2 maj 2018

REDAN ONSDAG



Lite så här är det !!!!


Känner mig helt dagvill. Lika fullt upp med allt i helgen som annars.

Valborg firade vi på hemmaplan med gäster. Gillar gäster som tar med sig maten så jag bara behövde fixa lite efterrätt och kaffe!

Finns det någon som vill köpa Eliza av oss? Seriös köpare får henne till ett bra pris men vi vill att hon fortsätter i avelsboxen ELLER att du har god ridvana/kunskap och är van vid en häst som är mkt sporadiskt riden. Hämta henne kan man göra i höst. Vill man betäcka kan det ombesörjas här men man står ju för kostnaderna själv som köpare .
Helst säljer vi henne till fortsatt gångartsavel. Hon ger riktigt fina föl!
KOM OCH KÖP!!!

Pärans stensamling fylls på! Göta äter vårgräs

Jag har målat gammalt kök.....rivit tapetlager och försöker få loss ett par hundra spik i en vägg. Ett evighetsarbete. Jag har en plan men arbetet går långsamt. Jag har ingen energi. Behöver lite hjälp men framförallt trevligt sällskap. 


'''
Vårbruk pågår för oss storbönder


Hunnit med elever som vanligt lite mest varje dag och i morgon blir det en lång dag med elever. 

Påbörjade lite staketjobb i kväll efter en privatlektion på egen ponny, inte mkt men iallafall en början av min idé att ändra om lite. Lättast att göra innan gräset blir för långt.

Nu lite skönhetssömn
Hur blir man piggare?????

//Bubbel - vårtrött


Inga kommentarer: