fredag 30 november 2018

BLANKIS

Fy så halt det är ute idag.
Riktigt otäckt att släppa ut hästarna och fick göra lite omval av hagar. Det gick inte att gå på en del ställen. Jag är ju livrädd att hästarna ska halka och skada sig......

Meningslösheten håller i sig men igår hade jag iallafall 2 lektioner men "lånade" in instruktör till barnlektion. I dag kör vi på som vanligt! Att hålla träning är ju roligt men det är jobbigt att vara i ridhuset.

Många tankar snurrar i mitt huvud och det är inte särskillt roligt att arbete med hästar just nu!
Får ta en stund i taget.

Jag behöver göra nåt roligt ....jag vet bara inte vad som är roligt.
Behöver komma ifrån stallet en stund samtidigt som jag knappt vågar lämna gården om nåt händer.
Det är problematiskt och mkt påfrestande.

//Bubbel - drar djupa suckar

Inga kommentarer: