lördag 16 mars 2019

LÖRDAGS GNÄLL

Städ och leta i gömmorna lördag!
Rätt kul att bo i gammalt hus för man hittar nya skrymslen att hitta saker på!

Satte upp min hästlampa som legat i garderoben läääänge.



I onsdags hoppade Nitro.
Jag tycker han var jätte duktig liksom piloten som inte ridit honom förut.
Vore kul omhan fick ut och tävla lite....


Ryttaren masserade sen 4 hästar åt oss!


Lycka har nu gått på mammaledighet. Hon är rund med lite trötta ögon så nu får det räcka .
 Beräknad fölning 9/5

Nyaste hästen på farmen fick jag träffa på träning i torsdags kväll!!

Juver...nu börjar jag glo efter juver och minsann har det börjat röra sig lite på Amarettwo som är beräknad att föla 19/5

I helgen har jag ingen morgon jour och idag tog jag sovmorgon. 
Har förbannat ont i mina händer idag....har nog använt dom lite för mkt!
Är gnällig de luxe!

//Bubbel -gnällspik






Inga kommentarer: