onsdag 20 mars 2019

HEJ DÅ OLLE

Igår fick jag åka till ortopeden men min hand som inte mått så bra sista dagarna. Fingarna är svullna och har liksom lagt av och värken har inte varit att leka med.
Får försöka hålla mig i skinnet nu några dagar och inte överanstränga mig. Är ju så beroende av händerna så dom måste bli Ok . Får fingerträna inomhus i dag :) men det är verkligen inte lätt att hålla sig utan att arbeta med stallet fullt med hästar och jag hatar att vara onyttig! Att vara ledig ger mig ångest 😀 Dock får jag ha lite elever i dag iallafall!


I morse har vi skickat iväg Olle som flyttar till Åkersberga. Han såldes i årsskiftet men har bott kvar med sina kompisar under en period men idag var det alltså dags för flytt,
Olle får MVG i lastning .
Det ska bli spännande att följa honom.
Köparen har tidigare köpt två LH hästar för ett par år sedan. Ett Lycka och ett Amfhyr LH barn.


Nu ska jag roa mig med lite fakturering!

//Bubbel - behöver alltid cash



Inga kommentarer: