torsdag 21 mars 2019

VETERINÄR OCH LÄKARE .....DE E JAG DET!

Först var jag läkare och rekomenderade stödskena för ond handled och karpaltunnel...vilket sen blev ordinationen på vårdcentralen för den med onda handen.....

Ikväll har jag varit veterinär för häst med utslag på ryggen och behandlings förslag för detta....
Ägaren goglade direkt och jajjemen jag är ett levande facit för AGRIA hade exakt samma behandlings förslag och orsak till det hela....

Alltså är jag numera inte bara veterinär utan också läkare med specialkunskaper.
Att vara sån här hemmapraktiserande ger dock dåligt betalt...hahhahahaha.

I dag har jag tagit det väldigt lugnt .
Knappt varit i stallet....bara lunchat hästar och mockat tre ynka boxar.
I kväll hade jag sån abstinens att jag var tvungen att gå en tur till ridhuset och kolla när dom red ( så dom gjorde det bra)

Har suttit med lite pappersjobb inomhus men jag tror aldrig jag varit så trött som jag är just nu. Jag skulle kunna sova hela tiden om jag fick. Fattar inte att jag kan vara så här extremt trött.

I morgon hoppas jag kunna få mina stygn borttagna och framför allt att jag kan köra bil dit....får helt enkelt testa.

På söndag måste jag kunna köra bil för då ska jag till Hässleholm

//Bubbel  - tröttare än trött

Inga kommentarer: