onsdag 12 juni 2019

ORTOPEDEN BESÖK

Efter morgonens stokoll (12 ston) och en del mockning åkte jag mot staden för ett besök på ortopeden angående min steloperation av mitt pekfinger. Frågan är ju om man ska eller inte ska göra det??? Blir det tillräckligt bra??
Jag har ju inte lust att göra en såpass stor operation att såga av fingret,montera ihop det igen, fixa senan och sen ändå ha ont.
Mkt att fundera på och på nåt vis vänjer man sig vid att ha ont , dock är fingret ivägen och det är besvärligt att det inte fungerar som det ska.
Nu har jag ju inflamation vid knogen och idag fick jag en kortison spruta för att testa om det kan göra nån nytta på restrande delen av fingret.....det är den översta leden ska stelopereras men som sagt jag vill ju inte ha ont i resten av mitt finger....
Nytt besök framöver och jag funderar vidare!

I morgon ska tre ston semineras....samtliga nya!
Cabachon ( som hos oss har sitt 4:e sto) Suarez (som har sitt 3:e) och Van Vivaldi med sitt första.

Om nån letar unghäst kan jag sälja nån av mina föl eller ettåringar.
Touchdown - Bernstein
Suarez - Luxus CML
Benetton Dream - Royal Diamond
Demand - Bernstein
Kom och kolla....jätte fina allihop!

//Bubbel - ogillar höstvädret




Inga kommentarer: